

Oniks
Ювелірний дім працює на ринку з 1992 року і є третім онлайн-ретейлером ювелірних виробів в Україні станом на 2019 рік.
Звернувся до нас для отримання потоку продажів із соціальних мереж.
Завдання
Представити бренд у соціальних медіа та збільшити онлайн-продажі.


Рішення
Основою нашої стратегії стала таргетована реклама у Facebook та Instagram. Ми вели рекламні кампанії як на сайт, так і в акаунти бренду.
Наш підхід базувався на ефективності витрат: зосереджували бюджет на кампаніях, де ROAS (окупність витрат на рекламу) перевищував 4, тобто кожен долар, вкладений у рекламу, приносив не менше 4 доларів виручки.
Паралельно ми працювали над залученням аудиторії за допомогою контенту. Створювали розважальні відео для TikTok та Reels, впроваджували сторітелінг та ігрові механіки.
Особливу увагу приділяли висвітленню процесів створення прикрас та роботи команди, що дозволяло збільшувати лояльність до бренду.


Результати
Наша співпраця з брендом "Oniks" триває вже шість років. За цей час нам вдалося не лише забезпечити стійке зростання продажів на місцевому ринку, але й досягти значних результатів у міжнародній експансії.
Під час війни ми не припинили роботу, а зосередились на нових можливостях і успішно вивели бренд на закордонні ринки. Сьогодні прикраси "Oniks" користуються попитом у США, Канаді та країнах Європи.

Працюємо із самого початку виходу нашої компанії в онлайн.
За 6 років Clever став частиною команди.
Працюємо в синергіі з професіоналами задля досягнення результату, а не «погодинно».