

Цукерня Потоцьких
Унікальний проект, що об'єднує ресторан, цукерню та лаундж на трьох поверхах.
Заклад звернувся до нас для презентації та запуску проекту як в офлайні, так і в соціальних медіа, з амбітною місією повернути Хмельницькому статус солодкої столиці.
Завдання
Забезпечити потік відвідувачів з першого дня, ефективно презентувати послуги та унікальні переваги закладу. Сформувати лояльну спільноту навколо бренду.
Провести успішне відкриття та презентацію закладу, підвищити впізнаваність та донести концепцію Цукерні до цільової аудиторії.


Рішення
Ми розробили унікальну тональність комунікацій, яка була використана у всіх каналах: соціальних мережах, меню, неймінгу коктейлів, POS-матеріалах. Провели велкам-тренінг для працівників Цукерні Потоцьких, де донесли концепцію та ідею закладу.
Використовуючи легенду про життя та подорожі Потоцького, ми створили захоплюючий сторітелінг, який допоміг описати атмосферу та переваги Цукерні.
За два тижні до відкриття на питання: «Чи знаєте ви що таке Цукерня Потоцьких?» вже отримували відповідь: «Та вже всі знають, чекаємо на відкриття».


Результати
Нам вдалося перетворити відкриття закладу на справжню подію для міста Хмельницького.
З перших днів роботи контент на сторінках Цукерні Потоцьких демонстрував значне органічне охоплення та позитивну динаміку приросту запитів на бронювання.

Співпраця з Clever Digital — це той випадок, коли звертаєшся до професіоналів та розумієш, що з тобою розмовляють однією мовою.
Та що усі твої завдання в цьому місті будуть вирішені максимально ефективно. Clever дійсно найкращі.