

A.S. Laboratory
Офіційний дистриб'ютор англійської космецевтики Bravura London та американської DCL. Звернувся до нас для просування концепт-стору, збільшення продажів та консультацій.
Завдання
Розкрити концепцію б'юті-стора через контент та рекламу, познайомити аудиторію з представленими брендами та створити лояльне ком'юніті.
Підвищити впізнаваність магазину, залучити нових клієнтів, збільшити продажі та середній чек.
Забезпечити стабільний потік записів на консультації та індивідуальний підбір догляду, а також утримати існуючу клієнтську базу.


Рішення
У контент-дизайні ми зосередилися на чистоті картинки і візуальній естетиці акаунта. Створювали відеоогляди продукції, проводили інтерв'ю з Анною — засновницею A.S.Laboratory, та демонстрували процес догляду за шкірою.
Паралельно запустили таргетовану рекламу, розділивши кампанії на два напрями: продаж косметики та записи на індивідуальну консультацію.


Результати
Завдяки синергії в роботі агентство-замовник, а також ефективній стратегії з контенту та реклами, ми досягли швидких результатів.
Одразу після запуску таргетованої реклами спостерігалося збільшення продажів та зростання кількості записів на консультацію.
Стратегія передбачала, що користувач, потрапляючи в акаунт з реклами, "догрівається" експертним контентом та відеооглядами, що сприяло підвищенню конверсії.

Я хочу сказати дуже велике дякую команді Clever Digital, ми активно розвиваємось навіть у такий час і це дуже тішить.
Мене бере величезна гордість, що ми досягаємо того, що в нас є. Дякую вам за те, що круто робите свою роботу!